Online boodschappenmarkt Maastrichtenaar slaat aan

 

Sjoprz, een winkelplatform en boodschappen-app die gebruikers helpt voordelig boodschappen te doen, slaat aan in Nederland.

 

Onlangs haalde het Maastrichtse bedrijf onder leiding van Gaspard Jaspars ook nog 1 miljoen euro op aan funding en won het de prijs ‘Unicorn van Limburg’ (10.000 euro) van Baat Accountants.

 

Jaspars begon het boodschappenplatform uit persoonlijke frustratie. Met vier kinderen gaf hij massa’s geld aan boodschappen uit, terwijl je daar enorm op kunt besparen.

 

Daarom bedacht hij Sjoprz, waarmee voordelig boodschappen doen simpel wordt gemaakt. En dat slaat aan, zowel bij de gebruikers (inmiddels boven de 50.000 in heel Nederland) als bij investeerders.

 

De toekomst van het boodschappen doen verandert volgens Jaspars binnen nu en vijf jaar drastisch.

 

"Een groot gedeelte van de dagelijkse boodschappen zal online besteld worden. Eigenlijk zijn boodschappen nog een van de laatste sectoren die niet grotendeels online zijn gegaan, na hotels, reizen, kleding, taxi’s enzovoort."

 

foto: ceo Gaspard Jaspars tijdens de uitreiking van Unicorn-prijs.

 

 

 

Artikel geplaatst op: 04 Augustus 2017

Delen


0 reacties

Plaats je reactie:

Ik ben geen robot
© 2017 LimburgZaken/Delite | Built by Delite, powered by Envation.