Leeuwenborgh sluit via nieuwe website aan bij wat jongeren willen

 

ROC Leeuwenborgh heeft een volledig responsive website ontwikkeld die geschikt is voor zowel mobiel als het traditionele beeldscherm.

 

Het Zuid-Limburgse ROC wil met de ontwikkeling van Gepersonaliseerd Leren en een Eigentijds Curriculum, beter aansluiten bij de behoeften van studenten en van het bedrijfsleven.

 

De ambitie om aan te sluiten bij wat jongeren willen en hoe ze naar informatie zoeken, wordt zichtbaar in de nieuwe website.

 

Tiny Maas, decaan bij vmbo Maastricht: “Als onze leerlingen zich op een eigentijdse manier willen oriënteren op een vervolgopleiding, begint dat heel vaak online. Dan is het handig dat studiezoekers met slimme filters snel kunnen zoeken, maar ook met een brede zoekvraag kunnen omgaan. Die meervoudige zoekopties zorgen ervoor dat we een betere verbinding met elkaar krijgen.”

 

"Met deze site laten we zien dat de student écht centraal staat," zegt bestuursvoorzitter Jos Kusters.

 

"Van het zoeken naar een opleiding of vervolgopleiding tot het direct kunnen aanmelden voor een Open Dag of andere activiteiten.”

 

De website houdt niet alleen rekening met de wensen en het zoekgedrag van aankomende studenten. Ook onderwijs- en maatschappelijke partners vinden een ingang op leeuwenborgh.nl.

 

Docenten en decanen van VO-scholen of bedrijven die op zoek zijn naar stagiairs of een maatwerkopleiding, vinden wat ze zoeken in maximaal drie clicks. Om te blijven optimaliseren, kunnen bezoekers snel en eenvoudig suggesties voor verdere verbetering aandragen.

 

foto (van agsarchitects.net): Leeuwenborgh-college Maastricht

 

 

 

Artikel geplaatst op: 09 Januari 2018

Delen


0 reacties

Plaats je reactie:

Ik ben geen robot
© 2017 LimburgZaken/Delite | Built by Delite, powered by Envation.